«««« အထူးသတိပြုပါ »»»»
မိမိ၏ခွေးကြောင်များအား ကြိုတင်ကာကွယ်ဆေးများ အချိန်မှန်ထိုးနှံပေးရန်အမြဲသတိပြုပါ. . .

17 Sept 2020

ခွေးချစ်သူများသို့-(၁)

,

Read in Zawgyi

ခွေးတွေကို အသက်အန္တရာယ်ပေးနိုင်တဲ့အရေးကြီးရောဂါ(4)မျိုးရှိပါတယ်

အဲဒါတွေကတော့

()-Rabies(ခွေးရူးရောဂါ)

()-Canine Parvovirus(ခွေးသွေးဝမ်းရောဂါ)

()-Canine Distemper(ခွေးကျောက်ရောဂါ)နဲ့

()-Canine Infectious Hepatitis(ခွေးအသည်းယောင်ရောဂါ)တို့ဖြစ်ပါတယ်

ခွေးရူးရောဂါကာကွယ်ဆေးဟာ အနည်းဆုံး()ကြိမ်ထိုးထားမှကာကွယ်မှုအဆင့်ကို

ရတဲ့ကာကွယ်ဆေးဖြစ် ပါတယ်။ခွေးအသက်တစ်လခွဲအရွယ်မှာ စတင်ထိုးနှံပေးရမှာ

ဖြစ်ပါတယ်

ပထမအကြိမ်ထိုးနှံပြီး(၂၁)ရက်မြောက်မှာဒုတိယအကြိမ် မပျက်မကွက်ထပ်မံထိုးနှံပေးရ 

မှာဖြစ်ပါတယ် 

ဒုတိယအကြိမ် ထိုးနှံတဲ့ရက်ကို သေသေချာချာမှတ်သားထားဖို့လိုပါတယ်ဘာလို့လဲ

ဆိုတော့ အဲဒီရက်ရောက် တိုင်း နှစ်စဉ်မပျက်မကွက်ထိုးနှံပေးသွားရမှာဖြစ်လို့ပါပဲ။

ဒီလိုစနစ်တကျထိုးနှံထားမှသာလျှင်ခွေးရူးရောဂါဖြစ်ပွားပြီး အသက်ဆုံးနိုင်တဲ့အန္တရာယ်

ကနေ စိတ်ချလက်ချကာကွယ်ထားနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။

0 မှတ်ချက်များ to “ခွေးချစ်သူများသို့-(၁)”

Post a Comment